سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی داخلی و دکوراسیون

مینیمالیسم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

    نظر

مینیمالیسم را در نظر بگیرید

 

توجه به رعایت اصل سادگی در طراحی دکوراسیون داخلی احتمالا برایتان موضوع جدیدی نیست و با وجود آنکه ممکن است به آن علاقه نداشته باشید، اما کمک بسیار بزرگی به سر و سامان دادن فصاهای کوچک به خصوص در آشپزخانه ها خواهد کرد. سادگی در دکوراسیون به این معنی است که نمی توانید مانند کسانی که دارای فضاهای بزرگ هستند، از وسایل و لوازم زیادی استفاده کنید. بنابراین بهترین راهی که می توانید از طریق آن نسبت به کارآمد بودن فضای کوچک پخت و پز آشپزخانه مطمئن شوید، این است که فقط چیزهایی که واقعا مورد نیازتان است را در آشپزخانه نگهداری نمایید.

 

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 

بهترین طراحی دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه کوچک

 

قبل از هر چیز تمام وسایلتان در آشپزخانه کنار یکدیگر قرار دهید. بعد هر کدام از آنها را در یکی از انواع دسته بندی های سه گانه قرار دهید: وسایلی که به طور متداول از آنها استفاده می کنید، وسایلی که گاهی از اوقات به دردتان می خوردند، وسایلی که به ندرت آنها را به کار می برید و یا بلا استفاده هستند. سعی کنید چیزهایی که به ندرت مورد کاربری قرار می دهید یا بدون استفاده هستند را به دیگران ببخشید یا آنها را مورد بازیافت قرار دهید. سپس، تمام تلاشتان را بکنید تا فضایی خارج از آشپزخانه برای نگهداری از وسایلی که گاهی اوقات به کار می برید، پیدا کنید. در نتیجه مطمئن خواهید شد که فضای اصلی آشپزخانه تنها به نگهداری از وسایلی اختصاص دارد که به طور روزانه از آنها استفاده می کنید.

 

بهتر است چنین روندی را هر چند وقت یک بار انجام دهید و هر از گاهی به عنوان یکی از وظایفی که در مرتب کردن خانه انجام می دهید به این مورد هم توجه نمایید. اغلب ما تمایل داریم که به مرور زمان، بسیاری از وسایلی که گاهی هیچ وقت از آنها استفاده نمی کنیم را گرد خود جمع آوری کنیم. به همین دلیل است که بعد از مدتی احساس خواهید کرد که فضای کابینت های آشپزخانه پر از وسایل بلااستفاده شده است. به همین دلیل با طبقه بندی وسایل مورد نیازتان و تصفیه موارد غیر ضروری می توانید فضای کوچک آشپزخانه را همیشه در بهترین شرایط نگاه دارید.