سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی رستورانهای خاص در میلان

    نظر

aperol-bar.jpg

دکوراسیون داخلی رستورانهای خاص در میلان

دنیای طراحی داخلی و دکوراسیون در جست و جوی یکی از بزرگترین و مجلل ترین نمایش های iSaloni سال است، که از 4اُم تا 9اُم آپریل در میلان برگزار می شود. هیچ کس نمی تواند به ایتالیا بیاید و خوراک آماده شده توسط دستان ماهر ایتالیایی ها را نچشد.

اگرچه، چند روز کوتاه برای بازدید از همه چیز کافی نیست. علاوه بر این سلیقه ها متفاوت است. این موضوع چرایی انتخاب چند مکان با دکوراسیون داخلیکاملاً متفاوت را توضیح می دهد: زاهدانه و دل نشین، آسمانی و عاشقانه، ارزان و گران. تمامی آنها متفاوت هستند، اما حداقل دو مورد مشترک دارند: غذای فوق العاده و زیبایی و طراحی داخلی فوق العاده!

Convivium

این یک گزینه ی دو سر سود برای کسانی است که زمانی برای جست و جو و آزمون و خطا ندارند. اگر نمی توانید برای چشیدن مزه ی دست پخت اصیل ایتالیایی صبر کنید، Convivium بهترین گزینه است: این رستوران مکانی است که افراد محلی برای ناهار به آنجا می روند پس می توان به مزه ی غذا های آن اعتماد کرد.

این رستوران در محله ی اشرافی Brera واقع شده است، که فقط چند دقیقه پیاده روی برای رسیدن به کلیسای جامع Duomo نیاز دارد؛ بنابراین شما قادر خواهید بود تا کار را با لذت ادغام کنید و از طراحی داخلی زیبای حفظ شده ی آن لذت ببرید؛ به طور خاص، دو مورد عالی در دکوراسیون رستوران به چشم می خورد: یک شومینه ی مصنوعی و یک «دیوار شراب» معروف که به یک کارت بازدید از Convivium تبدیل شده است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

مطلب مرتبط: دکوراسیون داخلی رستوران لوپرا در فرانسه

L’Essenziale

برای کسانی که رستوران هایی با نام های مشهور را انتخاب می کنند، یک رستوران با «آشپزی همراه با مد روز» وجود دارد. هر وعده ی غذایی در L’Essenziale به طور انحصاری توسط گابریل بادینی آماده می شود، که شاگرد آشپز برجسته کارلو کراکو بوده است.

قرار ملاقات گذاشتن در این رستوران یک ایده ی بسیار خوب خواهد بود، زیرا فضای دکوراسیون داخلی این جا برای مسائل عاشقانه ساخته شده است. رنگ های روشن و ظریف، صندلی های راحت چرمی، چراغ های مخفی، اشکال نجیب و ظریف و میزهایی که در فاصله کافی از هم دیگر قرار داده شده اند تا به آرامش و حریم خصوصی شما احترام گذاشته شود.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

Pescaria

آیا برنامه های زیادی تدارک ندیده اید و فقط می خواهید از غذای خوش طعم در یک مکان دنج لذت ببرید؟ پس به این رستوران غذای دریایی خوش آمدید، جایی که صاحب نظران غذای دریایی نیز می توانند خوش حال تر از همیشه باشند!

دکوراسیون داخلی

این مکان پر از نور خورشید و هوای آزاد است. سقف بلند، پنجره های بزرگ و صندلی های رنگارنگ- جو اینجا کاملاً آرامش بخش است و انسان را به واکنش وا می دارد. کافیست انتخاب درستی از غذا داشته باشید و احساسات خود نسبت به ایتالیا را با همراهان خود به اشتراک بگذارید، و سپس می توانید با قدرت تجدید شده ی خود به خرید بروید. زیرا Pescaria در شیک ترین قسمت شهر کورسو کومو واقع شده است.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

Gesto

اگر به رستوران آمده اید تا علاوه بر خوردن ناهار برداشت های جدید نیز دریافت کنید، پس کافه ی Gesto جایی است که شما نیاز دارید. این رستوران برای روش غیر معمول خود در سرو کردن غذا در میلان مشهور شده است: در ابتدا بازدیدکنندگان سفارش های خود را روی تبلت های خاصی می نویسند، که پس از آماده شدن غذا این تبلت ها نقش سینی را ایفا می کنند.

با صرفه جویی در فرم سفارش، Gesto یک راه اصلی برای کاهش هزینه های خود پیدا کرد. و البته، طراحی داخلی اینجا نیز غیر معمولی است: سبک شیروانی و رنگ های پاشیده شده ی قرمز روی صندلی های راحتی و کاناپه های چسترفیلد.

مطلب مرتبط: طراحی دکوراسیون داخلی کافه ای شگفت انگیز در یونان

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 La Terrazza Aperol

نام خوب خود را تبلیغ می کند! البته، گردشگران در درجه ی اول به سمت La Terrazza Aperol هجوم می برند تا کوکتل های انحصاری آن رستوران را بچشند. اگر تا به حال آن را امتحان نکرده اید، جای بهتری برای امتحان کردن آن وجود ندارد.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

موقعیت این کافه فوق العاده است: یک تراس بزرگ مشرف به کلیسای جامع دیدنی و جذاب Duomo. رنگ نارنجی روشن در یک کافه ی سورئالیستی قابل ذکر است. در واقع، همه چیز در طراحی داخلی نارنجی La Terrazza Aperol طراحی شده است تا شما حاضر شوید از جان خود برای یک جام نوشیدنی بگذرید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

 دکوراسیون داخلی

 

تهیه و ترجمه: تحریریه گروه معماری و دکوراسیون داخلی شاه توت