سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی داخلی و دکوراسیون

کاغذ دیواری و کاربرد آن

    نظر

تاریخچه کاغذ دیواری و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل  در واقع به چین  قدیم برمی‌گردد. اولا به دلیل آن که آن‌ها ابتدا کاغذ را اختراع کردند و دیگر آن  که در قرن 200 قبل از میلاد اولین کسانی بودند که  با چسب برنج کاغذ را به دیوار می‌زدند.  
کاغذ دیواری نقش  مهمی در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران و تزیین دیوار منازل، دکوراسیون اداری و … دارد. از مدل ساده گرفته تا طرح‌دار،  گرافیکی و جدیدا پوستر مناظر که نهایت زیبایی را به همراه دارد.  
امروزه کاغذ دیواری‌ها بسیار شاد و  متنوع هستند و حس بودن در طبیعت را ایجاد می‌کنند. بعضی از آن‌ها مانند تابلوی  نقاشی یا منظره‌ای کاملا طبیعی هستند. با توجه به دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران خود می‌توانید از  آن‌ها به خصوص در جاهای کم‌نور و دلگیر یا برای پوشاندن دیوارهای آسیب‌دیده  استفاده کنید و حال و هوای آن جا را کاملا تغییر دهید.  
تنوع کاغذ دیواری‌ها آن قدر زیاد  است که انتخاب را مشکل می‌کند، ولی اگر به هدفی که دارید و رنگ و طرح مورد  علاقه خود فکر کنید، کار کمی آسان‌تر می‌شود.   به نکات زیر توجه کنید :  
- از کاغذ دیواری می‌توانید به عنوان حاشیه برای تزیین دکوراسیون داخلی اتاق کودکان استفاده نمایید و با انتخاب طرح دلخواه آن‌ها، شادی کودکانه‌‌شان را  مضاعف کنید.  
- اگر کاغذ دیواری به صورت منظره است، فقط یکی از  دیوارهای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداریرا با آن تزیین کنید.  
- هرچه طرح کاغذ دیواری ریزتر باشد، فضای اتاق بزرگ‌تر  نشان داده خواهد شد.  
- برای جاهای کوچک از کاغذ دیواری  ساده و روشن استفاده نمایید.  
- بعضی از آن‌ها اکوستیک بوده و به کاهش صدا کمک می‌کنند.  
- پیش از خرید اندازه دقیق و میزان کاغذ دیواری مورد  نیاز را محاسبه کنید.  
- سعی کنید کاغذ دیواری‌ها قابل شستشو و پوشش آن‌ها حتی  الامکان از مواد طبیعی مانند الیاف پنبه ، ابریشم ، مواد سلولزی و منسوجات یا  فاقد هر گونه مواد شیمیایی باشند.   

در مطالب بعدی ما با موضوع دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران و دکوراسیون اداری با ما باشید