سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی داخلی و دکوراسیون

سقف کاذب تایل

    نظر

یکی از بهترین نوع پوشش برای سقف کاذب در دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ،  بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران است . انواع آن هم بستگی به نگهدارنده وجنس پوششی آن است . قطعات (تایل و نگهدارنده ) از بیش تعین شده با ابعاد معین ، به نام مشبک و آرمسترانگی و مینرال وبطور صحیح آن کلیک نامیده می شود . در موارد دیگر آن مشبک صحیحتر است .

متریال پوششی در این نوع سقف کاذب باید مضربی از طول و عرض شصت سانتیمتری باشد و نوع جنس آن به سفارش کارفرما است . مانند : الیاف فشرده و پلاکسی گلاس ( طلق ) و گچی و چوبی و آلومینیومی و یا مواردپیشنهادی دیگر در  بازسازی ساختمان باشد .

این نوع سقف کاذب بصورت آویزانی در  بازسازی ساختمان اجراء میگردد . که بهترین آویز مفتول گالوانیزه است .
نگهدارنده آلومینیومی هم بهمین ترتیب اجرا ء میگردد ولی با اندکی تفاوت که بدین صورت می توان بیان کرد . که بر روی بدنه آن هیچ گونه شیار وزبانه وجود ندارد ، سپری ( نگهدارنده ) در طول معین تولید شده و بعداز رنگ شدن در طول شش وپنج ویا حتی کمتر به محل اجراء آورده می شود . و آن وقت به طول معین طراحی شده برش می خورد و نصب میگردد .
تنوع رنگ در سپری آلومینیومی بیشتر است و تنوع در تولید شکل ظاهری آن است، که این مورد مزیت در این نوع سقف کاذب در  بازسازی ساختمان است .


این نوع سقف کاذب را در ارتفاع ، بهتر است با زیر سازی آهنی ( پروفیل ) اجرء گردد. این شرایط بستگی به محیط ومساحت اجرایی دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ،  بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران دارد . مانند ارتفاع از کف ، بلندی پشت سقف کاذب تا سقف اصلی ( برای بیش از دو متر ) و ....

ولی در موارد اجسام سنگین تر اجراء آن محتاج به زیر سازی جدا است.

این سقف کاذب در حال حاضر از رایج ترین نوع سقف کاذب دکوراسیون داخلی ، دکوراسیون منزل و دکوراسیون مغازه ،  بازسازی ساختمان ، دکوراسیون فست فود و دکوراسیون رستوران در داخل کشور است